Aj..

jag lagade ett hål hoss tandläkaren på morgonen och då ingick ju självklart den där dumma bedövningssprutan. Usch, jag tycker verkligen inte om att gå till tandläkaren. Det gjorde så ont och nu har det gått några timmar och jag är fortfarande bedövad i halva munnen och ansiktet. Mamma bara skrattade åt mig när jag skulle tacka och säga hej då till tandläkaren. jag fick inte fram mycket om jag säger så. Nu när jag skulle lägga unden en topp på h&m tänkte nog kassörskan är inte hon för liten för att ta droger. Jag kan verkligen inte prata men bedövningen var ju bra iallafall:P En annan rolig sak som hände nu när jag var på stan var när jag gick förbe en tjej som sålde frukt. hon hade fullt upp med en annan kund och då passade en gammal tant med sin rullator på att sno några körsbär. Jag tänkte att hon säkert bara smakade för att sen köpa fler som hon betalade för. Men icke sa nicke, hon traskade med myrsteg vidare med sin rullator och jag kunde inte hålla mig för skratt;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0