jag tråkar i tråkvädret

och kollar på glamour och vintergatan:) Tänk att det faktiskt kan vara mysigt med tråkväder ibland även om det inte är jättekul. Då kan man som jag gör kolla på lite serier, läsa tidningar eller varför inte passa på att pyssla om sig själv lite? Jag vet en sak som går snabbt att göra och det är sin egen ansiktsmask. Det är roligt och enkellt och riktigt skönt. Om du har någon hemma hoss dig så kan du ju även be den massera dig är har du omvandlat en tråkdag till en mysdag:D


Kommentarer
Postat av: Hannah♥

Idag har jag varit med en kompis hela dagen :P och hoppat studsmatta, :) vad har du gjort?

Visst e dt kul med serier! Älskar't!

2009-07-10 @ 23:28:01
URL: http://hanniilove.blogg.se/
Postat av: RASA

Svar: Tack så hemskt mycket! : ) Idag har jag jobbat, hade kvällskift idag så jag kom nyligen hem.



Hur har din dag varit då? :)

2009-07-11 @ 00:04:30
URL: http://sara91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0