marstrand..

sitter jag på nu. Eller säger man på? Det är ju en ö så det måste ju bli på:Phihi. Aja, här är det tråkväder, fint hotell, pappas födelsedag och dagen vi ska åka hem. Jag längtar så efter Sandy och jag drömde en superhärlig dröm om henne inatt. Jag kom in i hagen och hon galopperade fram till mig:D En sak till är att jag typ somnar vid tangentbordet. Inatt väcktes jag först av Jeppe o pappa sen Jeppe igen och sen en timma senare var det disco med hög musik. Jag har inte sovit alls mycket fast det gör ju inte så mycket för då kan jag ju sova i bilen. Igår blev det lite shopping för min del och Jeppe ville ha en rubiks kub så då fick jag en också. Den är så himla klurig. Har ni någon gång klarat av att lösa den?
puss

Kommentarer
Postat av: Felicia

Haha, jag har aldrig lyckats lösa en såndär knäpp kub. Jag lyckas få samma färg på rad och sen tar det stopp. xD

Söt blogg! (:

2009-07-06 @ 09:33:52
URL: http://vantida.blogg.se/
Postat av: Alicia

Sv: Tack!



Jag ska åka till stan tror jag. Vad ska du göra idag? :D

2009-07-06 @ 09:50:11
URL: http://soetkofta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0