nymålade naglar..

har jag nu och då känner man sig så fin tycker jag:D Solen går upp och ner men det regnar ju inte iallafall(bortsett från några droppar:P) Nu ska jag iväg till a6 med Jeppe och mammi för att kolla på mobiler. Jag skaffade ett familjeabonnemang och då får jag en tremobil gratis:D På morgonen var jag uppe hoss min lilla plutt och red. Det gick superduperbra idag bortsett från att hon vägrade backa men allt kan ju inte gå bra. Efter några varv galopp skulle jag byta varv och det gick bra men efter en stund åkte ena foten ur stigbygeln och precis när jag skulle stanna henne åkte andra foten också ur och jag gled av:Phihi. Det gjorde ont i armen först men det är nästan över nu. Sandy var så söt. Precis efter jag åkt av stannade hon, vände sig om och började gnägga. Hon bryr sig så mycket och jag blev helt rörd. Hon trodde säkert det var hennes fel att jag gled av men det var det verkligen inte. Mamma sa att det såg ut som jag skulle hoppa av:Phihi. Hursomhelst så blev slutsumman en glad och nöjd Joanna och Sandy<3 När jag sedan stod och myste med henne stod hon helt still och när jag flyttade på mig kom hon närmre:) I love you my little ponny:D

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: pillan

åh tack :))

vad roligt, ja det är verkligen en helt annan värld!

Men jag ska försöka luska ut skillnaden.

so long.

2009-07-07 @ 12:05:18
URL: http://pillant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0