topp 3


1: Stop and grow smakar skit och är verkligen bra om jag inte vill bita på naglarna. Nackdelen är om man typ ska äta en godis och råkar nudda nageln med tungan sen smakar det riktigt illa i hela munnen.
2: Detta har jag tipsat om innan men jag gör det igen. Nailgrow får verkligen naglarna att växa MYCKET fortare. Nu har jag glömt att ta det och jag märker verkligen skillnad. Mina naglar växer i myrfart. förra sommaren körde jag med nailgrow och jag kan nog fråga vem som helst och svaret blir att så fina naglar som jag hade då har jag bara haft ett fåtal gånger i hela mitt liv:D
3: Nageellack gör naglarna så fina och Depends nagellack håller riktigt länge också. LLäste även i en tidning att det var bäst i test:D

Kommentarer
Postat av: pillan

åh, hata insektsbett!

oj, det var mig en svår fråga.

Jag kör på märket Canon, så jag vet inte så mycket om de andra märkerna. Men den jag har, Canon Eos 400d är rätt gammal. Jag tror att Eos 450d är snäppet nyare och lätt att ha och göra med ;D

kram

2009-07-01 @ 13:38:55
URL: http://pillant.blogg.se/
Postat av: karin

Svar: ja, men god blandning :) För du emnar kiwi/päron festisen va? :)

2009-07-01 @ 14:53:03
URL: http://bubbelsoda.blogg.se/
Postat av: pillan

åh, en systemkamera är rena drömmen. eller det beror ju på, men jag älskar att fota och bilder säger så mycket. det är en helt annan känsla att fota med en system, för där får man alla skärpedjupen. det blir inte bara finare och klarare bilder, utan man får mer frihet att ställa in precis hur man vill :D

jag rekomenderar det varmt, om man gillar att fota.

hihi

2009-07-01 @ 17:00:41
URL: http://pillant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0