vaaarmt..

är det ute, så varmt. Jag vaknade tidigt och åkte upp en sväng till Sandy. Hon buffar till där hon vill bli kliad och når hon inte slänger hon med svansen. När jag hittat stället där det kliar gör hon någon konstig grej med huvudet:Phihi. Hon är så söt och jag blir glad bara av att tänka på henne. Jag tänkte på en till sak. Tänk om man skulle få beställa hur mycket kläder från nätet GRATIS. De ni:P Då skulle jag nog få köpa ett nytt hus att ha som garderob. Hehe, inte så ekonomiskt det heller kanske. Nej, nu ska jag ut och sola och bygga på brännan.

Kommentarer
Postat av: pillan

ja, det är varmt och kvavt. Men det kom dock största feta regn skuren imorse. men nu ser det ut att klarna ;D

2009-07-03 @ 12:22:41
URL: http://pillant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0