God morgon..

eller jag har egentligen varit uppe med tuppen idag också men sak samma:P Det är underbart väder idag också och jag och mamma ska packa ner badkläder och åka till axamo:) Bad och sol är nog ändå det bästa med sommaren, och vattenkrig såklart. Jag var och köpte nya igår för de andra var så dåliga. De gick inte sönder så när man fick den på sig gjorde det riktigt ont. Efter vi var i Turkiet så har jag varit väldigt torr. Jag har redan en bodylotion från the bodyshop medd jordgubb men jag funderar på att gå och köpa en med wild berry. Alla deras produkter luktar så gott.
Vilken lukt är er favorit?

Kommentarer
Postat av: Fanny

söt blogg du har :)

2009-06-29 @ 11:17:01
URL: http://beautifulflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0