100 km/h



Helg är underbart!
Nu när skolan börjatt uppskattar man helgen så mycket mer och denna helg har faktiskt kännts lång plus att det är en hel dag kvar:) Nu på morgonen så har jag och pappa varit ute och öningskört medan mamma plockade svamp. Det gick faktiskt riktigt bra och fort..idag var första gången jag körde i 100 km/h. Om jag ska ara helt ärlig så var det faktiskt lite läskigt men pappa litar ju på mig så då borde jag också göra det^^ När i kört en stund åkte vi och hämtade mamma som kom med en påse kantareller. Nu har i mycket svamp här hemma då i hetade massor med kantereller igår också, MUMS!

Lite senare idag ska jag och mamma åka till a6 för att kolla på mysoverall, pyjamas och batterier till min miniräknare. Hoppas bara jag orkar för just nu känner jag mig febrig och har ont i halsen, buhu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0