Framtidstankar



God morgon!
Jag vaknade nio idag och har sovit riktigt gott inatt. Det var till ett tomt hus jag vaknade för alla de andra jobbar men jag har sommarlov. Tänk att jag har tre hela veckor kar tills jag börjar, super! När jag ätit frukost gjorde jag intressetestet på amf och det isade att jag passar bäst med ett yrke inom bild och form. Jag är väldigt sugen på att jobba på en redaktion för en tjejtidning, veckorevyn vore drömmen. Tänk att ha några egna sidor som man får betämma utseende på, innehåll och allt annat. Åh, då skulle det bli mycket ljusa pastellfärger, något litet recept, skönhetstips, modetips och lite annat^^ Kanske hade jag gjort ett litet collage som detta ovan. Dessa saker är från Fröken fräken och Inreda. Cupcakesskedarna är så söta:)

Btw, släktkalaset igår var super och jag måste bara säga att jag älskar min släkt♥

Kommentarer
Postat av: josefine

tack :D

fin design du har sötnos :)

2010-08-02 @ 17:59:44
URL: http://technicolor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0