Problem i system



Haha, god morgon var jag nära på att skriva där men klockan är ju snart två, hoppsan^^ Nu har familjen minus en bror ätit good söndagsmiddag i form av lax i smördeg, tomatsallad och citronsås, MUMMA. Snart ska jag och pappa ta en tur med bilen så att jag får övningsköra lite. Jag borde verkligen börja plugga teori också men det är ju inte det roligaste. Så fort jag inte har något att göra försöker jag sätta mig och börja kolla i körkortsböckerna men kommer då självklart på något "viktigare" att göra....jag har ett litet problem där;)

Ne, nu ropar mamma här på mig och hon och jag ska övningsköra istället men det blir om en halvtimme. Kanske hinner jag plugga lite trafikmärken då....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0