Risotto



Idag är det måndag och ny vecka vilket egentligen betyder första dagen på lovet;) Jag har pluggat L I T E kemi och om några timmar så blir det lunch med min kusin och min moster. Skönt att slippa laga mat när man är ensam hemma^^ Hursomhelst så ska jag nog be mamma laga kantarellrisotto när hon kom hem för det är ju så gott. Glömmer aldrig när Jeppe kom hem från hemkunskapen i sjuan och lagade en superod risotto till hela familjen:)

Annars ska jag nog mest ta det lugnt idag, kanske hyra en film?! Jag vet iallafall att nya beckfilmen kommit ut som hyrdvd nu. Den ska tydligen handla mycket om Gunvald och det gillar jag:D

Ha en fin dag!
Puss

Kommentarer
Postat av: Madde

Ser gott ut! :D

2010-03-01 @ 23:00:26
URL: http://madeleinegothe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0