Spring


Nu börjar jag verkligen längta efter våren och alla vårkläder. Mamma och pappa ska till Göteborg på fredag till Jeppe men då går jag i skolan så jag får inte följa med:( Jag som hade velat rensa topshop på blommiga kläder och hitta en snygg vit oversizedtröja. Aja, det kommer väl fler chanser och jag kan ju alltid fråga bror om jag får komma ner nästa helg^^

Annars längtar jag till v.10 för då är det prao vilket betyder, inga prov:D Det gillas och då ska jag gå en lång runda på stan för något borde väl finnas här i Jönköping;) Lagerhaus och Zara ska ju komma hit så nu väntar jag bara på topshop och monki också sen räcker det nog för min del:P

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0