Thank god it´s friday


Nu sitter jag här och väntar på att pappa ska hjälpa mig öppna locket till baljan så att jag kan bada:) Har frusit hela dagen så vill värma till mig lite innan kvällen då jag ska till Linnea. Det ska verkligen bli superkul men än vet jag inte vad jag ska ha på mig. Klänningen ovan hade inte varit helt fel att ha i garderoben men den hade nog ända varit för kall nu:P

Förövrigt känns det super att kemiprovet är avklarat och det kändes bra. Nu är det bara spanskaprov nästa vecka och sdan en veckas prao. Skönt med en vecka borta från skolan tycker jag iallafall och som jag sa till Mirre idag..efter det är det bara tre veckor sen är det påsklov och efter det är det inte långt till sommarlovet. Optimist? Japp, det är jag det;)

Puss♥

Kommentarer
Postat av: pillan

nope, you are right, det är jag i reklamen ;D

2010-02-27 @ 18:53:43
URL: http://pillant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0