Backontrack



Nu är jag tillbaka:D
Det är lov och jag har redan hunnit göra en massa roliga saker, bland annat så har jag varit hos min bror i Göteborg. Jag åkte ner dit med bussen i fredags och väl där gick vi på restaurang och sen på bion Farsan, riktigt rolig film måste jag säga! På lördagsmorgonen blev det frukost på ett supermysigt litet bageri och efter det var det dags för eppes tvättid. Det var så kallt därinne men plötsligt blev det väldans varmt om fötterna. Skönt, tänkte jag tills Jeppe började skratta. Jag stod visst där det sprutade ut varmvatten, haha^^ Lite lätt blöt om fötterna blev jag och vad händer med vatten under noll grader? Jo, vatten fryser och självklart blev ju mina små tår till istappar också när vi gick i kylan på stan. Jaja, hoppas jag inte bli förkyld iallafall^^

Just det ja, det är ju allahjärtansdag idag. Eftersom mamma och pappa inte är hemma firade vi det med presenter i onsdags. Detta gav jag dem och lite köpta presenter också;)




Nej, nu ska jag hoppa in i duschen men ni får ha en fortsatt fin allahjärtansdag:D
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0