A very lovely day



Morsning^^
Blev lite dålig uppdatering igår igen men jag hade verkligen fullt upp. Klockan halv nio igår morse tog jag och mamma bilen till Gränna där vi tog färjan över till Visingsö. På Visingsö hyrde vi cyklar och cyklade sommarstigen. Det var så mysigt och i vägkanten fanns en massa smultron så vi stannade flera gånger för att plockade och trä de småbären på strån. Efter cyckelrundan la vi oss vid en liten badplats och solade och jag tog ett snabbdopp med stort S, iskaallt;) När vi sen blev hungriga gick vi till ett mysigt litet ställe vid hamnen där jag tog goda pannkakor med mjukglass och mamma tog nån laxgrej.

När vi kom hem från Visingsö var det bara att börja förbereda inför pappas födelsedagspicknick. Vi köpte filmen solsidan och lite mat sedan åkte vi och satte oss på Vätterstranden och mös^^ Filmen lånade jag och Jeppe igårkväll och tillsammans med varsinn B&J blev det en perfekt avslutning på denna dag;)

Kommentarer
Postat av: Steph

Låter som en mysig dag :D

2010-07-06 @ 10:25:33
URL: http://cidien.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0