I felt like bake a cake

God morgon!
Nu sitter jag med frukosten i magen och ska snart iväg och spela liiite golf. Tycker egentligen inte alls om det men har inget annat för mig;) Tänkte visa er vad jag bakade igår. Jag blev jätte baksugen så ville baka mammas underbara mazarinrutor men jag gjorde dem på mitt egna lilla vis i söta muffinsformar.

Såhär såg de ut när de kom ut från ugnen innan jag la på smörkrämen, MUMS!

På med det bästa av allt, smörkrämen^^

Sedan dekorerade jag dem med små pärlor.

Moster Mia fick en egendesignad;)

Nehepp, nu måste jag hoppa in i duschen!
Puss

Kommentarer
Postat av: Elin Gabriella

Ser riktigt gott ut! :) Ha en härlig helg!

2010-07-10 @ 09:46:45
URL: http://elingabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0