Funfunfun



Hej hopp!
Jag är trött och vädret är inte alls kul men det gör inte så mycket för jag har haft en så himla rolig helg i Göteborg med Lina♥. I fredags tog vi bussen till den fina staden och när vi kom fram gick(eller sprang) vi på liseberg;) Vi åkte allt och åt supersmarriga våfflor på ett litet mysigt café. Vädret var helt underbart så vi var ju tvugna att åka flumeride. Som vanligt ville jag inte bli blöt så Lina fick täcka mig med sin skjorta^^
På lördagen gick vi på stan och jag hittade en blommig byxdress, ett par solglasögon från topshop och en supersnygg ring:)

Nu ska jag se om det finns nått bra på TV.
Puss


Kommentarer
Postat av: LYDIA

sv: Åh, ledsen, kommer inte ihåg :[ Och alla mina typsnitt som jag hade på datan försvann när den var på uppgradering... Sorry!

2010-06-07 @ 16:40:31
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0