I love berries♥



En sak som jag älskar med sommaren är alla färska bär. Har man dem inte i trädgården går det köpa nästan vart som helst, fast det är lite dyrt^^ Som tur är har vi odlat mycket bär i år och jag ville ha många smultronplantor. Hade bestämt mig för att köpa tio stycken men det tyckte mamma var lite väl mycket så fyra fick räcka;) Nu väntar jag bara på att de ska bli mogna så att jag kan äta upp dem.

Om jag skulle få välja bara en sort av alla bär väljer jag nog jordgubbar.....eller smultron. Smultron är lite mer lockande bara för att det finns så få men jordgubbar är ju bara för goda. Okej, nu ska jag bestämma mig...det får bli smultron^^ Vilket är ert favoritbär?


Kommentarer
Postat av: caroline

vilken fin blogg!

2010-06-29 @ 16:17:59
URL: http://carolineklund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0