I N S P I R A T I O N



I förrgår blev det mycket modetips i här i min lilla blogg och idag blev det  mycket matbilder. Sanningen är den att jag varit lite uttråkad idag så jag har ägnat mig åt att kolla på Söderling, badat, solat och gjort collage. Det gör jag nästan alltid när jag inte har nått att göra för det är kul att bli inspirerad från alla möjliga olika håll. Jag klickade in mig på Elle´s mat och vin sida och hittade alla dessa superfina matbilder. Den som fick lov att äta dessa måste fått äta bådde med munnen och ögonen^^

Nehepp, nu ska jag gå upp och se och jag kan hjälpa till med något här i huset^^ 

Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: Nä, det har jag faktiskt inte testat. Eller bara jordgubbar har jag haft, men jag har aldrig haft sylt i. Håller mig bara till osötat :) Men banan har jag alltid, då blir det ju sötare på naturlig väg!

2010-06-26 @ 18:09:15
URL: http://hallplatslyckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0