It´s easy to love something so beautiful


Det är svensk sommar ute, love!
Jag har legat och solat hela morgonen plus att jag tog en liten promenad och lyssnade på musik efterr frukosten. Små saker som dessa blir så härliga när vädret är fint så jag hoppas verkligen att det håller i sig. Om en timme blir det söndagsmiddag ute i solen i form av färskpotatis med dill och fisk med någon god röra över, yummi!

Haha, jag och bror låg ute nu i solen och lyssnade på massa låtar som man kan tänkas ha när man spinger ut på studenten. Tänk att det är mindre än ett år kvar tills lilla jag är i det läget, då ska det firas!

Puss♥

Kommentarer
Postat av: vonskareng

Fin bild!! :D

och gud vad mycket fina kläder du visar upp i bloggen. jag vill ha allt allt allt, nu nu nu! hihi :D <3

2010-06-27 @ 13:11:50
URL: http://www.metrobloggen.se/vonskareng
Postat av: sabina

sv: vsg

2010-06-27 @ 14:58:08
URL: http://saabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0