Carlshamns gör det enkelt!


Mums!
Allt från Carlshamns går så himla fort att göra. Tänk american pancakes som jag tycker verkar lite svårt att göra och så finns det färdigt på påse, kan ddet bli enklare?! Fast jag tror nog ändå att det är godare med helt hembakat och lagat, vad tror ni?;)

På stan innan idag hittade jag ett par mörkblå chinos men jag letar fortfarande efter ett flätat läderskärp. Har för mig att det funnits på H&M innan men jagg letade där idag och hittade inget. Istället hittade jag ett sött blommigt linne men jag köpte det inte:P

Nu ska jag kika runt lite bland olika bloggar.
Puss

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ser väldigt gott ut :)



Hiss eller diss till marin-inspirerat?

2010-03-27 @ 18:04:20
URL: http://petterssoncaroline.blogg.se/
Postat av: djustd

önskar dig en fin kväll! Kram :)

2010-03-30 @ 18:34:09
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0