Inredning♥



Morning!
Jag sitter och småtittar lite på Vasaloppet med mamma och pappa och njuter av att det är helg. Haha, ont i svanskotan har jag också för jag halkade igår när jag skulle sätta mig i bilen. Måste sett riktigt kul ut då jag gled under bilen och det enda som stack ut var huvudet, haha^^

Jag har tänkt lite på att jag alltid älskat inredning och sakerna på collaget ovan skulle jag mer än gärna vilja ha. Vi har redan de rosa tallrikarna och snäckskålarna från mateus och jag älskar dom verkligen. Det blir så mycket roligare att äta när det är fint upplagt tycker jag;)

Åter till Vasaloppet!
Puss♥

Kommentarer
Postat av: LYDIA

Hehe, kolla mitt senaste inlägg (det med klänningarna) så kommer du se en liten överraskning^^

2010-03-07 @ 12:31:02
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0