Love life


Supersött armband från bracy

Hej alla söta♥
Egentligen borde jag sitta och plugga spanska nu som en dåre men jag har ingen ork kvar. Matte, kemi, engelska, spanska och sen svenska är alla energitagare så nu sitter jag här istället:P Att jag har ont i hals och huvud gör inte saken bättre men nu ska jag inte vara allt för negativ. Jag tänkte faktiskt på en sak igår. När man vaknar kan man välja att se allt från den negativa sidan och få en hemsk dag eller så kan man konsentrera sig på alla positiva saker och vipps så kan dagen helt plötsligt bli en toppendag. Ja, så glöm de första meningarna jag skrev och läs istället att jag är glad och nöjd med matteprovet, på fredag ska jag träffa Lina, mamma hade köpt en söt present till mig och jag sitter nu i mitt underbara, trygga hem. Det där lät klart mycket bättre och nu när jag tänker efter har faktiskt denna dagen varit jätterolig:D

Puss♥

Kommentarer
Postat av: emma

gud vilket fint!

och fin blogg också:)

2010-03-06 @ 12:08:58
URL: http://ehb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0