I think I need glasses


God morgon!
Jag vaknade för ett tag sen och har precis ätit en riktigt mumsig frukost. Det var jag faktiskt värd efter nattens mardrömmar:) Usch, jag blir jagad, nästan dödad och tillslut vaknar jag upp i panik och ropar på hjälp. Stackars pappa som kommer nerspringandes till mig och undrar hur det är, han är verkligen en räddare i nöden;)

Idag känns förkylningen lite bättre så om jag orkar ska jag ta mig en tripp till a6 och shoppa. Skulle ju egentligen gjort det igår men efter lunch på mackmakeriet kände jag hur febren började stiga. Haha, dessutom var jag på Synsam och kollade upp min syn. Innan det där testet frågade hon hur jag tyckte min syn fungerade. Bra, jag ser bara liiite dåligt sa jag. Oops, det är ett under att jag överhuvudtaget kunnat se vad som står på tavlanb då jag endast ser 40% av min fulla syn.

Detta inlägg skulle publicerats imorse men bättre sent än aldrig;)

Kommentarer
Postat av: Lydia

sv: Skrev ett inlägg om det för inte allt så länge sen, checka länken så kommer du nog förstå :)

http://lydiajosefine.blogg.se/2010/march/photoshoptips-hur-man-far-hjartan-i-bilden.html

:):)

2010-03-13 @ 16:16:54
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0