Kate Moss




Hej igen!
Det blev lite stressigt i förra inlägget då jag var fick hjälp av Jeppe med fysiken via telefon^^ Hursomhelst så har jag hunnit varva ner nu och kikat runt lite här på datorn. Gick in på Topshops hemsida och såg att Kate Moss släppt sin sommarkollektion så jag plockade ut några plagg med ljusa fina färger och knopade ihop ett collage, hope you like it!

Till imorgon har jag gjort en liten lista på vad jag ska göra och det är bäst att jag skriver ner den även här så kommer jag garanterat ihåg den;)

Plugga fysik
Be om provomfattning till kemiprovet
♥Ta bussen ttill skolan 8.40
♥Klura ut vad jag ska köpa till mammsen i morsdagspresent

Det var nog allt!
Puss♥

Kommentarer
Postat av: bitterfittan

hur är din kväll nu bejb? (:

2010-05-26 @ 20:41:12
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0