Make up store


Yihoo!!!
Äntligen kan jag koppla bort spanskan en aning. Det enda som är kvar är muntliga nationella men vår lärare har redan haft betygsamtal och vi fick ledigt två spanskalektioner framöver. OOH, vad härligt!

Annars har denna dag varit lång och jag var lite småtrött när jag kom hem och frusen som jag var hoppade jag i badet efter maten. Är  det bara inte för härligt med ett varmt bad när man själv är kall?! Det var 37 grader i baljan så bara efter en kort stund blev jag varm och kunde hoppa upp igen:)

Och nu till en helt annan sak. Jag skulle så gärna vilja hitta lite fint smink att kunna använda bland annat när jag fotar. Klickade in mig på make up stores hemsida och hittade en hel del men det var så dyrt! Aja, får se hur det blir med den saken^^

Ha en fin kväll!
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0