Morsdag



Heej!
Vilken underbar fredag och lördag jag har haft!
Igår slutade vi tidigt och då åkte jag hem en stund och sen bar det av ner till marknaden och till Lina och hennes kompisar:) Jag hittade ett par supersöta gummistövlar som jag jättegärna vill ha men jag köpte dem inte:/ Har alltid så svårt att bestämma mig och hittar på massa orsaker till varför jag inte ska köpa dem " De kommer säkert aldrig användas", "Jag behöver inga" osv. När vi gått en stund på marknaden satte vi oss på ett café och började planera vår tripp till Göteborg, wieee vad det kommer bli kul!

Eftersom mamma och pappa är borta på pappas kusinträff imon firade vi morsdag idag istället så imorse gjorde jag iordning frukost på sängen till mamma, mig och pappa. Mammas ost skärde jag till hjärtan och så sjöng jag, pappa och Jeppe var också med fast i högtalaren på mobilen, haha^^ Sen fick hon paket. Jag hade köpt en supersöt vattenkanna på IEMS och en jättefin marmelad från Kahls och sen hade jag bokat bord på en restaurang på Visingsö. Hon har pratat i flera veckor om att ta båten över till Visingsö och idag blev det av;) Hihi, jag fick också en liten present av mamma i Gränna. Téet var supergott verkligen och visst var det en fin förpackning?:)

Nu blev det ett långt inlägg^^
Hoppas ni får en fin kväll!
Puss♥

Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

SVAR: Ja, båda de bären är helt underbara. :)

2010-05-30 @ 13:50:35
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0