Santa Maria



MUMS!
Dessa bilder får mig att längta till Thailand och till Gran Canaria. På det hotellet vi bor på så finns en supermysig liten indisk restaurang som har världens godaste Tikka Masala, åh det skulle inte sitta helt fel nu^^ Ibland kan man bli jättesugen på något helt annat än svensk husmanskost, något från någon helt annan matkultur. Jag kände lite av den känslan så jag kikade in på Santa Maria och hittade en massa gosa recept (har ju inte testat än men de såg ut att vara goda, eller hur?!).

Nehepp, nu ska jag bege mig till soffan för Grey´s anatomy har börjat och om en och en halv timme är det Gossip girl. Jag gillar mina tv-söndagar^^

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0