En tidig vintermorgon



God morgon!
Jag har sovit fyra timmar inatt och vaknade halv sex imorse. Helt tyst var det i huset så jag låg kvar under
mitt varma täcke en bra stund innan jag gick upp och satte på kaffe till mamma och pappa och gjorde iordning frukost. Jag skämmer bort mina föräldrare litee;) Igår hade mamma varit på konferens hela dagen och pappa hade haft en tuff dag på jobbet så jag lagade canelloni med kräftstjärtar, mozzarella, permesan och ostsås som jag gratinerade i ugnen. Blev riktigt smaskens och senare hade jag och mamma mys med filmen En julsaga och godis, älskar fredagsmys:)

Idag ska jag och pappa fixa  lite saker på stan sen ska jag hem och baka för i eftermiddag kommer farmor på lite en-dag-i-förskotts adventsfika och så ska vi fira mig lite för jag blir ju 18 på onsdag, halleluja..haha;) Känns riktigt konstigt måste jag säga:P

Hoppas ni får en fin lördag!

Kommentarer
Postat av: Emelie ♥

Fredagsmys är typ det bästa! Är filmen bra?



Svar: Åh ja, visst är klänningen fin :) Jag skickade efter den på Asos :)

2010-11-27 @ 10:20:04
URL: http://emelij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0