Samhälle



Åh, vilken underbaring! Tyvärr fanns den inte i min storlek men om den hade gjort det så hade jag beställt hem den på en gång. Bustiern är från Topshop!

Fast lite för somrig var den kanske...det var ju faktiskt minusgrader i morse när jag gick till bussen. Idag började vi halv tio så jag tog 08.40 bussen och på den träffade jag Lina. Vi bestämde att hon ska komma hit på måndag och bada i jacuzzin där vi även ska kolla på Polarexpressen. Åh, tänk om det snöar då också, hoppas hoppas! Ska bara kolla med pappa så att tv:n i jacuzzin funkar för när jag lovade min kusin på lovet att hon kunde komma och bada var allt avstängt, otur! Jaja, när jag kom till skolan hade vi samhälle och sen slutade jag. Då åkte jag hem igen och nu har jag suttit och jobbat med en samhällsuppgift vi fick och jag önskar att jag kunde säga att jag var klar men den var ganska svår så det kommer nog ta någon dag till, tyvärr:(

Haha, känner att detta blev ett väldigt ointressant inlägg men men så är det ibland;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0