Morgonstund har guld i mun!



Morsning!
Denna morgon vaknade jag tidigt och fällde upp sängen för att bara ligga och njuta av att det är helg lite. Sen tog jag mig upp till en sådär vintermörk övervåning med tända ljus och i köket stod en bunke och ett plättjärn framme för idag skulle det bli amerikanska pannkakor till frukost. Mamma dukade, jag blandade smeten och skärde lite banan, apelsin och tog fram frysta hallon. Tjugo minuter senare satte jag mig till ett dukat frukostbord med pannkakor, lönnsirap, florsocker, frukt och bär. Det var riktigt gott måste jag säga och man kan verkligen inte starta dagen på ett bättre sätt, morgonstund har guld i mun!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Sv; Ja GG är ju bääst! Ja, kanske ser jag ikväll, är lite busig och laddar ner episoderna så jag ligger lite före ;] taggar den 29e november, då kommer avsnitt 10!!! :D:D



kram kram! /Linnéa

2010-11-21 @ 12:59:07
URL: http://frenchtoast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0