Pannkaka


bild från kalasgott

Hellu!
Nu har jag precis ätit en kalasgod lunch..pannkakor med grädde, sylt och lite glass..MUMS! Tog ingen bild så sökte runt lite på google och försökte hitta en fin bild. Gick även in på weheartit men det är ju en amerikansk sida så när jag skrev in pancakes som sökord kom det bara upp en massa bilder på amerikanska pannkakor med sirap. Oj vad intressant för er att veta, haha!

Imorse när jag kom till skolan hade jag helt missat att biotekniken var inställd så där stod jag två timmar för tidigt. Visste inte vad jag skulle göra men då kom jag på en lysande idé. Att sitta i skolan och vänta på nästa lektion utan att få nått gjort kändes lite onödigt så jag bestämde mig för att plugga fysik. Japp, jag gick och satte mig i tysta biblioteket och jobbade igenom nästan alla uppgifter till kapitel ett, wiho! Nu har jag bara kvar kapitel två också och det fattar jag nada av men jag kan iallafall mer fysik nu än när jag vaknade imorse;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0