Götlaborg



Hejsan!
Jag kanske är en periodare ändå som Mirre sa när det kommer till bloggen. Ibland är jag jättesugen på att blogga men ibland är jag det inte alls. Nu var jag det så jag tänkte berätta lite om min dag. Även att jag bara sov tre timmar inatt vaknade jag av alarmet klockan sju och då kände mig då som en liten piggelin. Efter frukost gick bilen mot Göteborg för shopping, träffa bror och kolla på hans nya lägenhet och tillsist restaurangbesök. Jag hittade faktiskt inget idag men det var inte jättekonstigt då vi bara hade en timme på oss. Efter det åkte vi som sagt till brors lägenhet och hämtade honom. Bilen gick vidare till Vino pasta som är vår favoritrestaurang i Göteborg. Det är en liten italiensk restaurang med lady och luffsen stuk och jag åt en gudagod carbonara, MUMS!

Det var min dag hittills! Hur har er fredag och lördag varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0