Lyxlagat



Hej igen!
Känner mig jättekonstig i hela kroppen. Igår mådde jag illa hela dagen och när klockan var åtta orkade jag inte hålla ögonen öppna längre så jag la mig i sängen och först orkade jag inte ta av mig varken kläderna eller överkastet men när mamma kom in var jag tvugnen:P Somnade direkt och vaknade upp i morse och kände mig ganska utvilad men nu mår jag dåligt igen:( Skulle åkt till stan i förmiddags men jag orkade verkligen inte och nu borde jag ge mig ut och övningsköra men det orkar jag inte heller. Nej, det får bli en dag med vila, bad, lugn musik och film.

Just det ja..i onsdags var vi tjejer hemma hos mig och lagade lite mat till projektarbetet då vi gör en kokbok. Visst ser det smarrigt ut;) Mamma och jag hade tjejmys igår och då gjordes denna rätten igen, superdupergott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0