Martha stewart



Söndagslunchen ligger i magen och mamma och pappa har precis åkt iväg för att rösta. Även bror har varit iväg och röstat idag och ringde för en stund sen för att berätta vad han röstade på. Den enda i vår familj som inte får rösta är lilla jag för jag är ju inte 18. Om jag ska vara helt ärlig så gör det mig inget då jag inte är så värst insatt men jag vet att jag skulle rösta på alliansen. Kanske moderaterna, kristdemokraterna eller folkpartiet...det låter ju ganska bra iallafall;)

Gårdagen spenderades som jag skrev i soffan och jag rörde mig knappt på hela dagen. På kvällen fick jag lite huvudvärk för när man legat i samma rum en hel dag känns det som man andas in oren luft på nått sätt. Kanske höll syret på att ta slut, haha^^

Nu till rubriken. Jag tycker Martha Stewart har så fina matbilder på sin hemsida MEN det är synd att recepten står på engelska och att hon använder mått som pound, a cup of o.sv. Kanske går det översätta recepten på google translate, det är iallafall värt ett försök;)

Kommentarer
Postat av: SveaJ

sv: haha du är inte den enda om att vara tveksam ;D

2010-09-25 @ 04:42:46
URL: http://sveaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0