Lite ris och lite ros

Sängen..soffan..och sen sängen..och sen lite mer i soffan. Ja, där harjag befunnit mig senaste veckan. Har  jag inte  sovit  har jag vilat och jag har inte varit utomhus på en vecka ( om man bortser från läkarbesöket). Känner att jag haft lite otur senaste  tiden, först förstoppning och nu influensa. Men det värsta av allt var att imorgon var  tanken att vi skulle åka till Spanien. Flygbiljetternaa var bokade och allt var klart men så blir jag sjuk och resan fick ställas in. Dels för att jag inte kommer orka flygresan och allt annat men också för att jag inte kan vara borta mer från skolan. Ibland är livet tufft!



Dagens positiva är att Jeppe kommer hem, jag har orkat ta mig till duschen för första gången på fem dagar(äckelpäckelvarning!) och så tokläängtar jag till påsken också:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0