Alla♥dag

Jag hade en helt underbar alla♥dag igår! Lite såhär såg den ut.



Tidigt på morgonen väcktes jag av mamma för en mysig hjärtfrukost. Allting var gjort i kärlekens tecken precis så som man ska ha det på Alla♥dag om jag får tycka till då^^ Hjärtljuset fick jag i Alla♥dag present av mamma och pappa och jag fick även en liten påse från Body shop...



..i den fanns en bodylotion, duschcreme, skrubbhandskar och en duschboll eller vad man kan kalla det.



Att det var jordgubbsdoftande saker och att de var rosa gjorde ju inte saken värre^^



Sen bar det av till Göteborg och jag var så shoppingsugen. Första affären vi gick till var Topshop där jag handlade en hel del nya vårkläder. Om man handlade för mer än 500 kr fick man en liten present..choklad från Åres chokladfabrik fick därmed också hänga med mig hem. Mycket annat roligt hände men det håller jag för mig själv:)

PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: lillaliv

vad mysigt att verkligen fira dagen! önskar att vi gjorde det också, jag hade b&j's knytis med ett par kompisar så det var ju visserligen inte helt fel det heller ;)

kram

2011-02-17 @ 22:50:45
URL: http://lillaliv.blogaholic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0