Problem

Hallå!
Ursäkta för den dåliga uppdateringen men jag sover mest på dagarna nu och får jag ork över försöker jag ta mig ut och gå lite eller göra ett ärende på stan så jag får frisk luft. För tre veckor sedan fick jag någon dum magbacill så jag mådde illa hela tiden. Det gick hantera ganska bra men förra helgen blev det mycket värre och när man dessutom varit förstoppad i tre veckor hade jag smällhuvudvärk och kände mig yr hela tiden. I tisdags orkade jag inte mer så mamma ringde läkare och frågade vad man kunde göra o.s.v. Jag följde läkarnas råd men i  på natten blev det mycket värre så tidigt i onsdags morgon åkte vi in till akuten. Fem timmar spenderades där  med blodprover, saker jag fick dricka, vätska som dom sprutade upp i rumpan, andra prover och en massa annat. Var väldigt trött när jag åkte därifrån men det kändes bättre i magen. Idag försökte  jag gå på ett vattengympa pass med lugna rörelser för det skulle tydligen vara bra men fick kramper i magen efter tio minuter så fick sluta. Ja, så nu sitter jag här igen och vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Mamma och pappa tycker vi ska åka till akuten igen men förra gången hjälpte det ju inte, jag blev ju bara helt urlakad....

Inte världens gladaste inlägg kanske men behövde skiva av mig för känner mig väldigt deppig:(

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Usch usch, vet hur otroligt hemsk det är att vara förstoppad en lång tid! Provat laktulos? Man dricker det några dagar (10ml/dag typ) och sedan kom min mage igång igen :) Värt att testa kanske?



Många många krya på dig kramar! /Linnéa

2011-03-12 @ 18:06:45
URL: http://frenchtoast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0