Sunny day



Underbar topp som gärna får bli min;) Till ett par jeansshorts i sommar är den perfekt!

Annars har det varit en lugn dag för min del idag men kramperna i magen är tillbaka så ska försöka ta mig ut och gå lite, det ska tydligen vara bra! Imorgon är det fredag och då vill man ju vara pigg. Än så länge har jag inget planerat men en hemmakväll är ju inte helt fel heller. Pappa och jag var och köpte en bluerayspelare igår för min dvd har varit helt paj i ett halvår nu. Sen köpte jag ett usb- minne så att jag kan se nerladdade filmer från datorn på min TV, great;) På lördag åker jag till Göteborg och hoppas på att hitta balskor och lite andra saker inför bal och student, längtar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0