Finally friday



Shihooo!
Idag är det fredag och det kommer jag på nu;) Dagen har gått till att baka ostpajer a la mamma, rullat köttbullar, pysslat och nu har jag precis gjort det som ska finnas under lucka 5, smaskens säger jag bara!

Tänk att det är idolfinal ikväll, hjälp vad tiden går fort! Jag tror faktiskt att Jay vinner men man vet aldrig helt säkert. Hörde även på radion att Minnah och Jay skulle vara ihop men ska man verkligen tro på sådant skvaller?! Jay skulle ju gifta sig med en annan nyss, man blir nog lite smått tokig om man ska tro på allt skvaller.

Nehepp, då ska jag nog läsa Klick för att ta reda på lite mer skvaller i kändisvärlden;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0