I´m like a little tomato



Varm? Ja, väldigt och det är U N D E R B A R T!
Har precis kommit in efter att ha legat i solen och njutit. Just nu är jag så varm att jag ser ut som en liten tomat och det gör jag alltid när jag blir lite för varm. Kommer ihåg när jag började spela tennis och verkligen blev illröd i ansiktet. Konstigt nog fick jag inte smeknamnet tomaten;)

I morse var jag som sagt iväg på en liten golfrunda och efter det bar det av till a6 för att få lunch i magen. Sprang förbi JC och hittade denna superfina tröja. Är lite småkär i den och köpte lite annat också men det är jag lite osäker på:P

Kommentarer
Postat av: Johanna

sv: Det var någon mer som frågade efter receptet på omeletten, så jag tänkte skriva mitt grundrecept, och sedan lite olika smakvariationer!



Wow vilken snygging! Den måste jag nästan spana in ju! Perfekt att ha när kvällarna börjar bli lite kallare igen :D

2010-07-13 @ 14:01:17
URL: http://hallplatslyckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0