morsning korsning

Fredag, igen! Oj, vad tiden går. Igår somnade jag tidigt men lyssnade lite på musik innan. Det kan vara så skönt ibland och det hjälper en att slappna vaa tycker jag. Idag står inte mycket på schemat men kanske en sväng till IKEA för att hitta saker till mitt rum. Det vill jag göra. Sen vill jag också så gärna gå på Harry Potter och halvblodsprinsen, träffa Jannike och lite till:D Det slog mig för någon vecka sedan att första harry potterfilmen såg jag år 2001 och sista kommeer väl ut 2011. Alltså har jag väntat 10 år för att få reda på slutet. Värt en applåd?:Phihi Ne, jag vet att jag inte är ensam om den saken och jag har själv valt att inte läsa böckerna så jag får skylla mig själv:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0