Bloominghome



Inatt har jag sovit som en liten prinsessa och är nu glad och utsövd:) Idag åker mamma och pappa till Sälen för att kolla till stugan och plocka bär. Själv stannar jag hemma men som tur är kommer Jeppe hem och ikväll ska jag och Lina gå på bio i 3D, ska bli riktigt kul^^ Var hemma hos Lina en sväng igår också för att kolla på hennes 13 veckor gamla valp. Det finns bara ett ord för lille Douglas..U N D E R B A R! Busig var han också;)

Nu ska jag kika runt lite på nätet. Hittade dessa söta servetter från Bloominghome innan, perfekta för findukningar!

Kommentarer
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-08-19 @ 10:02:15
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0