Iphone



Måste börja med att be om ursäkt för min dåliga uppdatering men under hela gårdagen var jag i göteborg för att hälsa på min lillkusin Disa som är sex dagar gammal, cute^^ Det riktiga skälet till att vi åkte ner var för att Jeppe ska byta lägenhet och mamma och pappa är nere där idag också och hjälper honom men jag tog bussen hem igårkväll. Egentligen skulle jag också stannat men när jag fick reda på att det skulle bli så fint väder här hemma ville jag hem^^

I veckan fick jag reda på att mitt abonnemang med tre är slut och jag har länge funderat på att köpa en Iphone men jag vet inte riktigt än. Har ni Iphone och vad är det som gör den så mycket bättre än andra mobiler? Alla pratar om den nya Iphone4 så jag ska kolla upp lite priser och så. En sak är iallafall säker, om jag ska köpa den vill jag ha skalet på bilden↑

Kommentarer
Postat av: KAJSA WÄNMAN

sv: aa, verkligen!



ghu vilken mysig blogg du har! :)

2010-07-03 @ 15:25:03
URL: http://kajsafoto.blogg.se/
Postat av: ▲ p i n k n a t i o n . s e

Älskar min iPhone! Dock gillar jag inte den där nya, tycker den är för fyrkantig ;p

2010-07-10 @ 21:56:55
URL: http://pinknation.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0