Jul på Liseberg



God morgon!
Nu har jag precis avnjutit en supergod frukost, varm choklad är bara för gott:) Snart skka jag öva lite inför svenska uppsatsen men först tänkte jag berätta lite om min gårdag. Egentligen är det ju Fars dag idag men vi firade den igår och det var myspysigt. Tidigt på morgonen bar det av till Göteborg för lite shopping och jag inhandlade en mössa, alltid nått iallafall;) Det var julstämning i heela Nordstan och man blev varm i hela kroppen. När vi gått där några timmmar hämtade vi upp bror och sen bjöd vi vår kära pappa på restaurang, Vino pasta in my heart säger jag bara, älskar deras carbonara! Där satt vi och mös och pratade men efter en stund var bror tvungen att plugga så då åkte jag, mamma och pappa vidare till Jul på Liseberg, åh vad mysigt! En massa små söta bodar där man fick smaka fudge, glögg, ostkaka och en massa annat. Tyvärr började det regna efter ett tag och då bestämde  vi oss för att åka hemmåt. En riktigt lyckad dag iallafall och jag hoppas min pappa blev glad:)

Puss

Kommentarer
Postat av: lucke

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :P

2010-11-14 @ 12:21:33
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0