H&M home



Detta skulle mer än gärna få flytta in i mitt rum!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hur söt smak har inte du? Jag blir alldeles mosig på insidan av alla sötsaker och gulliga mackapärer :3 Får nästan ta och anställa dig som min inredare när jag flyttar hemifrån, haha!



sv: Eller hur! De var supergoda, fullsmockade med saffran. Ingen besvikelse, inte! Och dubbelmellis går inte av för hackor.



Åh, vilken dånfrukost. Får jag säga att jag är avundsjuk? Nybakt bröd.. Om man ändå vore så ambitiös. Typ det godaste som finns?



Aw, du får sluta göra mig så generad! Dina kommentarer lyser verkligen upp, tack så mycket! Och du ska veta- jag kämpar gärna vid din sida och stödjer dig allt du kan, för jag har fasiken glöd för fler :}



2011-01-19 @ 18:53:40
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Emelie

Det tragiska är att jag faktiskt funderat på att lägga ned den, väldigt länge, på grund av att jag kommit så långt och de flesta med sina "oj, jag åt ett ÄPPLE extra idag, OJ vad duktig jag är!" fick mig helt snurrig av ångest. Men.. När jag får så söta kommentarer kan jag nästan inte sluta, tehe.. :$



Jodå! Scones, det älskar jag! Ibland blir det mys-lyx-frukost med scones, senast i jul. Kanske är dags för det igen snart, tror jag :)

2011-01-19 @ 19:47:13
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se
Postat av: Emelie

Seriöst?! Det låter GALET gott!!

Har du bild? Du MÅSTE ha bild! (Visa bild, för sjutton!).. Jag avgudar Dumle Snacks (precis som Brejk och de där Crispy Bite som finns i lösgodiset) och vit choklad, NOM. Och oboy, vem gillar INTE oboy?



Nej, herregud, du blandar i massvis med toppgoda ingredienser i en och samma produkt. Dela med dig, va!



HAHA, nu har jag komplimang-material som håller mig skrivande flera månader framåt! Tihi.. :3

2011-01-20 @ 17:07:53
URL: http://sockerskrin.blogaholic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0