Skidåkning


bilder från weheartit

Morsning!
Nu har jag precis avnjutit en supergod frukost med familjen minus en bror. Jag vaknade tidigt idag så jag bakade engelska scones som vi åt med  clotted cream, philadelphia och jordgubbsmarmelad. För att göra det lite extra mysigt skivade jag lite jordgubbar och bananer också och hällde upp mjölk i en superfin kanna. Små saker kan göra att allt blir mycket mysigare tycker jag:)

Nu på förmiddagen ska jag åka längdskidor och  som belöning efter 2 km blir det fika i våffelstugan. Trodde inte det fanns här i Jönköping men det gjorde det visst:)

Ne, nu ska jag ta på mig underställ och alla andra kläder som krävs för att jag inte ska  frysa ihjäl, haha^^ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0