Vårkänslorna är snart här


Med ett duns, duns, duns väckte jag bror i morse som flög upp och frågade om han skulle ringa ambulansen. Jag, som precis halkat nerför halva trappan, fick inte fram så mycket och jag låg nog där på golvet i mammas knä ganska länge innan jag kunde resa mig upp. Nu är det lite bättre men det gjorde riktigt ont och jag var lite halvt sovande i skolan efter alla ipren. När jag kom hem la jag mig med alla kläder på i sängen och somnade som en stock. Jag sov i två timmar och jag brukar aldrig kunna sova på dagen. Nu känner jag mig mest yr men det ska nog gå över^^

Jag kan inte hjälpa att längta till våren sådär riktigt tokmycket. Känslan av att sitta nere vid kanalen med en mjukglass i sin hand och dingla med fötterna i det lite smått kalla vattnet är OSLAGBAR och snart är den känslan här för tiden går så fort. Innan dess ska jag som jag skrivit innan samla på mig många bustiers och visst är den på bilden ovan fin?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0