En liten update


Jag letar vidare efter fler bustiers;) Denna fanns dock inte i min storlek men jag ger inte upp^^

Hej alla glada^^
Det är en liten trött tjej som sitter här och skriver efter en lång dag i skolan. Idag var min första riktiga skoldag med lektioner och den avslutades vid cirkus halv fem, phuu! Började gjorde jag klockan åtta och idag har jag haft tre nya ämnen. Bäst av alla är helt klart massagen där vi ska lära oss att massera men också bli masserade, åh jag kommer garanterat somna varje gång. Idag fick vi lära oss hur man masserar armens muskler och behöver jag ens säga att det var skönt?! Efter massagen fortsatte de individuella valen och jag har valt Fotografisk bild. Just denna lektionen så fick vi inte göra så mycket men det kommer nog bli toppen med fotostudio och allt:)

När jag slutade hämtade mamma mig och vi åkte hem. Hon hade gjort världens godaste rätt med gnocchi, kantareller och gräddädelost, NAMNAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0