18 år:)





Igår fyllde jag 18, känns helt sjukt;) Dagen började med en massa fina paket. Blev verkligen jätteglad över alla:) Sen hade mamma dukat med rosa underlägg, dukat upp frukost med bageribröd och sen fick jag även en jättefin tårta, då kände jag mig faktiskt som en äkta liten prinsessa;) Satt där ett bra tag och riktigt njöt och tänkte..oh hjälp jag är ju 18 nu..roligt..konstigt..fast mest roligt ändå:D Hade kunnat sitta där hela dagen men skolan kunde jag ju inte missa bara för att det var min födelsedag så jag hoppade in i duschen, klädde på mig, kollade julkalendern och öppnade första luckan på chokladkalendern( Ja, jag vet att julkalendern kanske är för småbarn men det struntar jag i och vem tackar nej till lite choklad varje morgon;)). Sen blev det lite bråttom men tur då att jag hade en snäll pappa som skjutsade mig till skolan. Kom lite försent men det får man faktiskt göra på sin födelsedag tycker jag;) Dagen i skolan gick ganska fort fram till svenskan som är så sjuuukt tråkig och tar så sjuukt lång tid, haha! När jag sedan kom hem tog jag det mest lugnt och lite senare fick jag ännu en gång sitta ner vid det rosadukade bordet och äta carbonara, LOVE! Sen klockan sex kom moster och kusin med underbara paket och då fikade vi och mamma öppnade flaskan med det mousserande jordgubbsvinet, supergott och alkoholfritt:D

Ja, det var min dag lite kort och jag kommer minnas 1 december 2010 i hela mitt liv:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0